Profizmus, elegancia, magabiztosság, ők mindenből a maximumot hozzák ki!  Egy marketing céget vezetnek közösen egy társukkal, Gedei Attilával és nem mellesleg a legjobb barátok gyermekkoruk óta. Annyira hasonlítanak egymásra, mint két testvér, ami csak az előnyükre válik a munkában. Íme, két fiatal – a korához képest rendkívül tudatos vállalkozó-, akik most a cégük mellett, magukról is mesélnek.
– Úgy látom, még arra is figyeltetek, hogy az ingetek színe harmonizáljon.
Gergő: Nagyon fontos a megjelenés ebben a szakmában. Az első benyomás elengedhetetlen, hiszen minden ember három másodperc alatt eldönti, hogy a vele szemben álló fél szimpatikus számára vagy sem. Ehhez többségében a ruházat járul hozzá.
Tibi: Igen, az ing egy megbeszélt dolog volt a szinkron miatt, amikor a céget képviseljük, az elegáns megjelenést választjuk.
– Most nagyon csodálkoznak azok, akik évente csak egyszer-kétszer, kényszerből húznak zakót és inget.
Gergő: Még jó pár évvel ezelőtt nekem is meg kellett szoknom az öltönyt, nyakkendőt, viszont ma már teljesen megszokott. Így érzem jól magam. Most már el sem tudnám képzelni máshogy.
– Squash-olni azért nem így mentek!?
Tibi: Dehogy! Az üzleti életben jelenünk így meg.
Gergő: Ezt már az induláskor eldöntöttük, hogy teljesen szembe megyünk a marketing piaccal is, ami azt jelenti, hogy nem fix díjért futtatjuk fel az adott vállalkozást, hanem amikor konkrét árbevétel növekedés történt, akkor kérjük el a munkánk díját. Azt is elhatároztuk, hogy adni fogunka megjelenésre, mert az alapján alakul ki az első benyomás a másik félben.
Tibi: A szimpátia sokkal gyorsabban kialakul azáltal, hogy hasonlóan öltözködünk, mint az adott vállalat vezetője. Illetve vannak olyan tárgyalások, ahol több cég mutatkozik be és a cél, hogy elnyerjük a megrendelő bizalmát. Egy pólóban és rövidnadrágban megjelenő vállalkozó, lehet, hogy nagy tudással rendelkezik, de az öltözékével nem ezt támasztja alá, ezért nem megnyerő.
– Milyen képet szeretnétek mutatni magatokról a közösségi oldalakon?
Tibi: A munka és a magánélet nem válik szét, tudatosan kell azt is felépíteni. Ugyanazt a képet kell mutatnunk, mint amit a cégben képviselünk. A magánoldalainkkal nem foglalkozunk annyit, de arra figyelünk, hogy ott is cégünkhöz hűen jelenjünk meg.
Gergő: Nem égünk posztolási lázban, mint sokan! (nevet) Persze fontos, hogy ott is jelen legyünk, de nem visszük túlzásba. Érdemes óvatosnak lenni, hiszen a visszájára is fordulhat, nem feltétlenül kell minden pillanatot megosztani a nagyközönséggel.

A cikk folytatását az Impulzív Életmód Magazin 2018/8. számában olvashatjátok el.
Fotó: Atti