Kevésbé szeret szerepelni, ettől függetlenül az egyik legfontosabb szerepet tölti be a magazin életében. Rengeteg feladata van: Atti öltözteti fel stílusosan a cikkeinket, vele álmodjuk meg a címlapot, a plakátok, és az összes kreatív anyagot ő tervezi meg, ezen kívül a magazin értékesítését is ő végzi. S még egy apró titok róla: ő a csapat legtürelmesebb embere, s türelemből, ugye sose elég!

Mi vonz ebben a munkában?

Szeretem ezt a feladatot, mert alkothatok, kreatív munkákat végezhetek. Egy Word dokumentumból – amiben mások gondolatai vannak – létrehozok az író stílusához és a cikkhez passzoló küllemet, közben pedig figyelembe veszem, hogy az egész egy egységet alkosson.
Milyen érzés először a munka gyümölcsét látni?
Szeretem a kezembe venni a nyomdából frissen kikerült magazint, hiszen akkor látom, milyen lett a kész mű. Az első két napban szívesen nézegetem, utána viszont már nem nyitom ki, mert kiszúrom a hibákat, amelyek aztán nagyon zavarnak. A kész újságot még a nyomtatás előtt elolvasom, hiszen tudnom kell, hogy miről szólnak pontosan a cikkek, hogy a szerkesztés harmonizáljon a szöveggel.
Mennyire tükrözi a Te stílusodat a magazin?
Biztosan benne vagyok én is, de mint minden ilyen típusú munkánál, szem előtt kell tartani azt, hogy kinek készül. Teljesen nem lehet a stílusomra szabni. Ha így lenne, akkor lehet, egy hight-tech stílusú magazin benyomását keltené, de az olvasóközönség igényeit kell szem előtt tartani. Természetesen az első magazin még nem tükrözi a végleges design-t, kellett idő, hogy kialakuljon a stílus, ehhez ki kellett próbálni jó pár dolgot, hogy lássuk, mi illik bele a magazinba. Most már a stílus végleges, de mindig próbálok azért valami újat belecsempészni. Természetesen ebbe a főszerkesztőnek nagy beleszólása van. (nevet)
A magazin mellett rengeteg más kreatív anyagot is kell készítened.

Nagyon szeretem, amikor egy egész arculatot tervezünk, ilyen például a Lélekmelegítők. Kitaláltuk a stílust és utána az adott sémára készül el a többi anyag, ettől lesz harmónia az anyagok között.

A cikk folytatását az Impulzív Életmód Magazin 2018/5. számában olvashatjátok el.
Fotó: Kesztyűs Attila